Subject: Euroopa Kontrollikoja ülevaade ELi eelarve tulemuslikkuse kohta
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 18:09:41 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et Euroopa Kontrollikoda avaldas äsja 
kontrollikoja liikme Jorg Kristijan Petroviči juhtimisel koostatud ülevaate 
4/2024: „Komisjoni 2023. aasta ELi eelarve haldus- ja tulemusaruanne“.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/RV-2024-04>  toodud lingilt 
leiate teatise ja ülevaate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx> . Kontrollikoja 
väljaannete portaali kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .